Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kal kapcsolatos irányelv értelmében.
Sütiket és más technológiát használunk a weboldal működéséhez, statisztikához, a tartalmak és hirdetések, ajánlatok személyre szabásához, és az így gyűjtött adatok média-, hirdető- és elemző partnereinkkel történő megosztásához. Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kal kapcsolatos irányelv értelmében. Partnereink ezeket kombinálhatják más adatokkal is. Az < Elfogadom >  gombra kattintással hozzájárul mindezekhez. A hozzájárulása tartalmát a < Beállítások módosítása > gomb alatt állíthatja be, amit bármikor módosíthat.
Részletes süti beállítás és adatvédelmi tájékoztató.

 

Gyakran ismételt kérdések

Néhány olyan kérdés, ami érdekes lehet neked is.

(Ha van kérdése, kérjük tegye fel nekünk e-mailben, a sales @ altam . hu címen.)

Kevesebbe kerülő terméket választottam a cserénél. Mit tegyek?
Az árkülönbözetet visszautaljuk. A csomag csere költsége 1990Ft ami a futárnak fizetendő.

Drágább terméket választanék a csomagcsere során. Mi a teendőm?
Kérjük, fizesd ki a termékek közötti különbözetet a csomagcsere költségével együtt a futárnak.
A csomag csere költsége 1990 Ft ami a futárnak fizetendő.

Kicsi / nagy lett a termék amit rendeltem (nem jó a fazon).
Csomag cserével kicseréljük, kérjük írj egy e-mailt a sales @ altam . hu címre. 
A csomag csere költsége 1990 Ft ami a futárnak fizetendő.

Cserélnék egy terméket, de nincsen már a kívánt modellből méret.
Bármi mást választhatsz helyette, csak a sales @ altam . hu küldött e-mailben tüntesd  fel a kért termék cikkszámát és méretét. A csomag csere költsége 1990 Ft ami a futárnak fizetendő.

Mennyi idő alatt kapom meg a rendelt terméket?
Készleten lévő termékek esetén a szállítási határidő általában a rendeléstől számítva 2-6 munkanap.
A megrendelés fázisairól e-mailben tájékoztatjuk.
 
A keresett termék nincs készleten, de rendelhető, mit tegyek?
Küldd el rendelésed és Kollégáink visszajeleznek a várható árubeérkezésről.
Mivel a szállítási határidő termékenként változó, csak a rendelés leadását követően tudunk tájékoztatni. 
Amennyiben soknak találod a szállítási időt, rendelésedtől elállhatsz.

Halottam valahol, hogy az elállást nem kell indokolni. Igaz ez?
A vásárlástól számított 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheted a terméket akkor is, ha az teljesen hibátlan!
Ha egyszerűen csak nem tetszik a megvásárolt termék, úgy jogod van azt visszaküldeni, és a vételárat visszakérni. 
A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.

Ki minősül fogyasztónak?
A törvény szerint csak magánszemélyeket (természetes személyeket) illetik meg a fogyasztói jogok, így az indokolás nélküli elállás joga is.
Ha cég nevében vásároltál, cég nevére kérted a számlát, akkor sem téged, sem a céget nem illetik meg fogyasztói jogok.

Ha elviszem a cég telephelyére az interneten rendelt terméket, kicserélhetem?
A cég telephelyén nincs sem ügyfélszolgálat, sem raktárkészlet. 
Az interneten rendelt termékek cseréjét csak csomag cserével, futárral tudjuk megoldani.