Gyakran ismételt kérdések
Néhány olyan kérdés, ami érdekes lehet neked is.
(Ha van kérdése, kérjük tegye fel nekünk e-mailben, a sales @ altam . hu címen.)
Kevesebbe kerülő terméket választottam a cserénél. Mit tegyek?
Az árkülönbözetet visszautaljuk. A csomag csere költsége 1990Ft ami a futárnak fizetendő.
Drágább terméket választanék a csomagcsere során. Mi a teendőm?
Kérjük, fizesd ki a termékek közötti különbözetet a csomagcsere költségével együtt a futárnak.
A csomag csere költsége 1990 Ft ami a futárnak fizetendő.
Kicsi / nagy lett a termék amit rendeltem (nem jó a fazon).
Csomag cserével kicseréljük, kérjük írj egy e-mailt a sales @ altam . hu címre.
A csomag csere költsége 1990 Ft ami a futárnak fizetendő.
Cserélnék egy terméket, de nincsen már a kívánt modellből méret.
Bármi mást választhatsz helyette, csak a sales @ altam . hu küldött e-mailben tüntesd fel a kért termék cikkszámát és méretét. A csomag csere költsége 1990 Ft ami a futárnak fizetendő.
Mennyi idő alatt kapom meg a rendelt terméket?
Készleten lévő termékek esetén a szállítási határidő általában a rendeléstől számítva 2-6 munkanap.
A megrendelés fázisairól e-mailben tájékoztatjuk.
A keresett termék nincs készleten, de rendelhető, mit tegyek?
Küldd el rendelésed és Kollégáink visszajeleznek a várható árubeérkezésről.
Mivel a szállítási határidő termékenként változó, csak a rendelés leadását követően tudunk tájékoztatni.
Amennyiben soknak találod a szállítási időt, rendelésedtől elállhatsz.
Halottam valahol, hogy az elállást nem kell indokolni. Igaz ez?
A vásárlástól számított 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheted a terméket akkor is, ha az teljesen hibátlan!
Ha egyszerűen csak nem tetszik a megvásárolt termék, úgy jogod van azt visszaküldeni, és a vételárat visszakérni.
A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.
Ki minősül fogyasztónak?
A törvény szerint csak magánszemélyeket (természetes személyeket) illetik meg a fogyasztói jogok, így az indokolás nélküli elállás joga is.
Ha cég nevében vásároltál, cég nevére kérted a számlát, akkor sem téged, sem a céget nem illetik meg fogyasztói jogok.
Ha elviszem a cég telephelyére az interneten rendelt terméket, kicserélhetem?
A cég telephelyén nincs sem ügyfélszolgálat, sem raktárkészlet.
Az interneten rendelt termékek cseréjét csak csomag cserével, futárral tudjuk megoldani.